Hoe kunnen we je helpen?

Heb je een vraag? Onderstaand de antwoorden op veel gestelde vragen.

Bestellen

Hoe weet ik dat ik veilig kan bestellen?

Bij All4Fysio garanderen wij dat jouw bestelling via een beveiligde verbinding wordt afgehandeld. Dat betekent dat je onbezorgd kunt kopen in de shop van All4Fysio. 

Beveiligde verbinding.

Deze garantie kunnen wij je geven omdat wij tijdens het bestelproces werken met een zogenaamde SSL-verbinding. Dit is een versleutelde verbinding van onze partner GeoTrust, zodat er geen kwaadwillige acties kunnen worden ondernomen tijdens een bezoek aan de webshop van All4Fysio en tijdens het plaatsen van een bestelling. Hiermee blijven jouw gegevens te allen tijde privé en veilig opgeslagen.

Daarnaast is All4Fysio aangesloten bij het Webshop Keurmerk. Het Webshop Keurmerk is een onafhankelijk keurmerk voor kwalitatieve webshops. Het keurmerk heeft een strenge controle en houdt toezicht op de kwaliteit van webshops. Bestellen bij een webshop die is aangesloten bij het Webshop Keurmerk, is dan ook met een veilig en vertrouwd gevoel bestellen. Lees hier meer over het Webshop Keurmerk.

Kan ik mijn bestelling bekijken?

Als je een bestelling bij All4Fysio plaatst word je per e-mail van de bestelstatus op de hoogte gehouden. Je ontvangt een orderbevestiging waarin je jouw bestelling kunt bekijken. Als je een account hebt aangemaakt, dan kun je de bestelstatus daarnaast ook online bekijken, via jouw account (rechts bovenaan de pagina).
Heb je nog vragen naar aanleiding van jouw bestelling of de bestelstatus? Neem dan contact met ons op via dit contactformulier.  Je krijgt snel een reactie van ons!

Hoe betaal ik mijn bestelling?

Bij All4Fysio is betalen heel eenvoudig én veilig.  Je kunt betalen met iDeal of overboeking. En voor klanten uit België: wij accepteren ook Mister Cash/Bancontact. Alle betalingen worden afgehandeld door Payment Service Provider MOLLIE. Na je betaling staat er dan STG MOLLIE PAYMENTS op je bankafschrift. MOLLIE BV handelt alleen de betaling af en heeft dus geen invloed op de levering van de door jou bestelde producten of diensten. Lees hieronder meer over de verschillende betaalwijzen. 

 

Online betalen via iDeal

Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk online aankopen afrekenen via jouw eigen bank. Om te betalen hoef je je niet te registreren, geen bestanden te downloaden of zelfs een account aan te maken. Het grote voordeel van iDEAL betalingen is dat de betaling direct binnen is bij ons. Hierdoor kunnen wij jouw order sneller verwerken en vaak nog dezelfde dag verzenden. Dat betekent dat je jouw bestelling in veel gevallen al de volgende dag in huis hebt.

 

Betalen per overboeking        

Je kunt er ook voor kiezen om zelf geld over te boeken naar het rekeningnummer van All4Fysio. Als je voor deze betaalwijze kiest, krijg je bij jouw bestelbevestiging de benodigde gegevens om de betaling af te ronden. Let er wel op dat de bestelling pas zal worden verzonden op het moment dat wij de betaling hebben ontvangen. Houdt bij betaling via overschrijving rekening met een overboektijd van 1 à 2 werkdagen. Uiteraard ontvang je een betalingsbevestiging per e-mail zodra wij jouw betaling hebben ontvangen en de bestelling verder kunnen verwerken.

 

Betalen met Bancontact Mister Cash         

Mister Cash is dé betaalmethode voor Belgische consumenten. Met meer dan 1 miljard betalingen per jaar, is Mister Cash verreweg de populairste manier van betalen in België. Dus ook voor onze Belgische klanten hebben we de ideale betaalmethode.

 

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Annuleren kan alleen als jouw bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten. Is jouw bestelling al verzonden? Dan kan jouw bestelling niet meer geannuleerd worden, maar je kunt deze na ontvangst wel retourneren. 

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Als je jouw bestelling op werkdagen voor 21.00 uur hebt geplaatst en betaald, en het artikel op voorraad is, wordt jouw bestelling dezelfde dag verzonden. Bij artikelen die niet op voorraad zijn, staat bij de maatselectie de verwachte levertijd vermeld, of het staat bij het artikel vermeld.

Kan je het antwoord niet vinden?

Staat je vraag er niet tussen? Hulp is dichtbij! Klik onderstaand op stel je vraag en onze supportmedewerker beantwoordt je vraag razendsnel. 

Stel je vraag