Hoe kunnen we je helpen?

Heb je een vraag? Onderstaand de antwoorden op veel gestelde vragen.

Retourneren

Je retour aanmelden

Je wilt een artikel retour sturen? Dit doe je op onze retourpagina.

Wat zijn de retourvoorwaarden?
  • Gekochte artikelen kunnen binnen 14 dagen na aankoop teruggestuurd worden. 
  • Het artikel moet ongebruikt  zijn (passen mag maar dragen en gebruiken niet)
  • Het artikel moet in nieuwstaat zijn en mag geen gebruikssporen, beschadigingen en/of vlekken hebben en mag niet zijn gewassen, tevens mag er niet in het artikel zijn geknipt en mag het etiket/label niet uit het artikel zijn geknipt
  • Het artikel moet in de originele en onbeschadigde verpakking geretourneerd worden 
Hoe retourneer ik mijn bestelling van BOL.com?

Als je de bestelling bij BOL.com hebt gedaan, moet je de retour ook aanmelden bij BOL.com in jouw BOL Account. De retourinstructies en het verzendlabel ontvang je dan van BOL.com. Vergeet niet de All4Fysio pakbon in het retourpakket te stoppen! Dit ivm de verwerking van de retour.

Wanneer kan je een artikel niet meer retour sturen?

Je begrijpt vast dat je een artikel niet kunt retourneren wanneer je:

  • deze hebt gebruikt / gedragen, dus wanneer het artikel gebruikssporen en/of vlekken en/of beschadigingen heeft en/of is gewassen
  • het etiket / label uit het artikel hebt geknipt
  • de originele verpakking hebt beschadigd of deze niet meer hebt
  • een hygienisch product zoals een bitje uit de gesloten verpakking hebt gehaald.
Kan ik een artikel omruilen?

Omruilen doe je zelf, door het huidige artikel retour te sturen en zelf een nieuwe bestelling te plaatsen. Na ontvangst van het retour gestuurde artikel wordt het bedrag snel op je rekening teruggestort.
 

Worden mijn verzendkosten vergoed als ik een artikel retourneer?

De bijdrage verzendkosten voor het versturen van jouw bestelling is € 4,95 bij bestellingen tot € 100,- binnen Nederland.  Bij bestellingen vanaf € 100,-  betalen wij de verzendkosten voor het versturen van jouw bestelling binnen Nederland. Wanneer je een artikel hebt geretourneerd (binnen Nederland) conform de retourvoorwaarden ontvang je het aankoopbedrag + de bijdrage verzendkosten van € 4,95 die je hebt betaald terug. De verzendkosten voor het retoursturen zijn wel voor eigen rekening, tenzij het een All4Fysio huisselectie artikel betreft. Je kunt er ook voor kiezen om het artikel langs te brengen bij ons in Harderwijk.

Kan ik gratis retourneren?

De verzendkosten voor het retoursturen zijn voor eigen rekening, tenzij het een All4Fysio huisselectie artikel betreft. Je kunt er ook voor kiezen om het artikel langs te brengen bij ons in Harderwijk. Wanneer je een artikel hebt geretourneerd (binnen Nederland) conform de retourvoorwaarden ontvang je het aankoopbedrag + indien je de bijdrage verzendkosten van € 4,95 bij een bestelling tot € 100,- hebt betaald, terug.

Mag ik een product thuis passen?

Ja, je mag het product thuis passen zoals je dat ook in de winkel zou doen. Je mag het dus passen, maar het verder niet gebruiken. Is de maat niet goed of bevalt het product niet? Dan mag je deze retourneren conform de retourvoorwaarden, dus: ongebruikt/zonder gebruikssporen en in de originele onbeschadigde verpakking. Let op: hygienische producten zoals bitjes zitten in een gesloten verpakking en mogen na het openenen van de verpakking NIET meer retour.  

Kan je het antwoord niet vinden?

Staat je vraag er niet tussen? Hulp is dichtbij! Klik onderstaand op stel je vraag en onze supportmedewerker beantwoordt je vraag razendsnel. 

Stel je vraag