Hoe kunnen we je helpen?

Heb je een vraag? Onderstaand de antwoorden op veel gestelde vragen.

Retourneren

Je retour aanmelden

Je wilt een artikel retour sturen? Dit doe je op onze retourpagina.

Wat zijn de retourvoorwaarden?
  • Gekochte artikelen kunnen binnen 14 dagen na aankoop teruggestuurd worden. 
  • Het artikel moet ongebruikt  zijn (passen mag maar dragen en gebruiken niet)
  • Het artikel moet in nieuwstaat zijn en mag geen gebruikssporen, beschadigingen en/of vlekken hebben en mag niet zijn gewassen, tevens mag er niet in het artikel zijn geknipt en mag het etiket/label niet uit het artikel zijn geknipt
  • Het artikel moet in de originele en onbeschadigde verpakking geretourneerd worden 
  • Zorg ervoor dat het artikel stevig verpakt is, zodat het niet kan verschuiven en geen schade oploopt tijdens het transport.
  • Plak het verzendlabel NIET direct op de artikelverpakking, maar op de buitenste doos.
Hoe retourneer ik mijn bestelling van BOL.com?

Als je de bestelling bij BOL.com hebt gedaan, moet je de retour aanmelden bij BOL.com in jouw BOL Account. De retourinstructies en het verzendlabel ontvang je van BOL.com. Ga naar onze retourpagina en klik vervolgens op BOL.com. 

Wanneer kan je een artikel niet meer retour sturen?

Je begrijpt vast dat je een artikel niet kunt retourneren wanneer:

  • je het artikel hebt gebruikt / gedragen, dus wanneer het artikel gebruikssporen en/of vlekken en/of beschadigingen heeft en/of is gewassen
  • je het etiket / label uit het artikel hebt geknipt
  • je de originele verpakking hebt beschadigd of je deze niet meer hebt
  • je een hygienisch product zoals een bitje uit de gesloten verpakking hebt gehaald.
  • je het verzendlabel op de productverpakking hebt geplakt in plaats van op de verzendverpakking
  • de retourtermijn is verstreken
Kan ik een artikel omruilen?

Wil je iets omruilen? Bij All4fysio kun je zelf eenvoudig en gratis omruilen. Hoe werkt het?

1. Plaats een bestelling voor het nieuwe artikel en betaal voor je nieuwe bestelling.
2.  Vul het omruil formulier in dat je vindt op onze retour pagina
3. Binnen 4 uur op werkdagen na verzenden omruil formulier sturen we je een gratis retourlabel en instructies over waar je het retourpakket naartoe moet sturen.
4. Zodra we je retour hebben ontvangen en gecontroleerd hebben dat het aan de bovenstaand genoemde retourvoorwaarden voldoet, zullen we het aankoopbedrag terugstorten.


 

Worden mijn verzendkosten vergoed als ik een artikel retourneer?

De bijdrage verzendkosten voor het versturen van jouw bestelling is € 4,95 bij bestellingen tot € 100,- binnen Nederland.  Bij bestellingen vanaf € 100,-  betalen wij de verzendkosten voor het versturen van jouw bestelling binnen Nederland. Wanneer je een artikel hebt geretourneerd (binnen Nederland) conform de retourvoorwaarden ontvang je het aankoopbedrag + de bijdrage verzendkosten van € 4,95 die je hebt betaald terug. De verzendkosten voor het retoursturen zijn wel voor eigen rekening, tenzij het een All4Fysio huisselectie artikel betreft. Als je een artikel retourneert (wat geen huisselectie artikel is) kun je via de retourpagina op onze site een verzendlabel bestellen voor € 5,95. Dit is goedkoper dan dat je een verzendlabel op een PostNL locatie koopt. Retourneer je een huisselectie artikel dan kun je via de retourpagina op onze site een gratis verzendlabel ontvangen.  Je kunt er ook voor kiezen om het artikel langs te brengen bij ons in Harderwijk.

Kan ik gratis retourneren?

De verzendkosten voor het retoursturen zijn voor eigen rekening, tenzij het een All4Fysio huisselectie artikel betreft. Je kunt er ook voor kiezen om het artikel langs te brengen bij ons in Harderwijk. Wanneer je een artikel hebt geretourneerd (binnen Nederland) conform de retourvoorwaarden ontvang je het aankoopbedrag + indien je de bijdrage verzendkosten van € 4,95 bij een bestelling tot € 100,- hebt betaald, terug. Als je een artikel retourneert (wat geen huisselectie artikel is) kun je via de retourpagina op onze site een verzendlabel bestellen voor € 5,95. Dit is goedkoper dan dat je een verzendlabel op een PostNL locatie koopt. Retourneer je een huisselectie artikel dan kun je via de retourpagina op onze site een gratis verzendlabel ontvangen.  

Mag ik een product thuis passen?

Ja, je mag het product thuis passen zoals je dat ook in de winkel zou doen. Je mag het dus passen, maar het verder niet gebruiken. Is de maat niet goed of bevalt het product niet? Dan mag je deze retourneren conform de retourvoorwaarden, dus: ongebruikt/zonder gebruikssporen en in de originele onbeschadigde verpakking. Let op: hygienische producten zoals bitjes zitten in een gesloten verpakking en mogen na het openenen van de verpakking NIET meer retour.  

Kan je het antwoord niet vinden?

Staat je vraag er niet tussen? Hulp is dichtbij! Klik onderstaand op stel je vraag en onze supportmedewerker beantwoordt je vraag razendsnel. 

Stel je vraag