Help Center

Verkoop
Onze productspecialisten beantwoorden je vraag graag. Kies zelf op welke manier je contact wilt krijgen. Je krijgt sowieso snel antwoord.Neem contact op met een specialist
Dat kan je zien aan de kleur
Klik op de link
Vergoeding van je orthese door de zorgverzekeraar
Het is mogelijk dat een orthese die je online bestelt via je zorgverzekering wordt vergoed. De vergoeding is afhankelijk van een medische indicatie, het gebruik en de duur van de orthese. Hier lees je...
Je bent van harte welkom in onze winkel in Harderwijk. Wel dien je vooraf online een afspraak in te plannen. Zodoende weet je zeker dat we tijd voor je hebben.Maak nu online een afspraak
Wil je graag langskomen om je brace in te meten? Dat kan! Maak zelf eenvoudig een afspraak met behulp van onze online planner.

Bezorgen
Zodra jouw bestelling is verzonden ontvang je de track en trace code van PostNL. Daarop staat vermeld wanneer jouw pakket wordt bezorgd.
Kijk eerst in de track en trace wanneer de bezorging is gepland en of het door jou ingevoerde bezorgadres juist is.
Verzendingen in Nederland
Bestellingen vanaf €100 worden gratis verzonden. Onder de €100 zijn de bezorgkosten €4,95Verzendingen naar andere landen:
- België €6,95- Duitsland €11,25- Frankrijk €20,00- Luxemburg €15,95- Portugal: €22,50- Spanje €...
Zodra jouw bestelling is verzonden ontvang je de track en trace code van PostNL. Hier kan je de status van de bestelling bekijken.
Dat is afhankelijk of het bestelde artikel op voorraad is en de gekozen verzendmethode. Of het artikel op voorraad is zie je tijdens je bestelling. Is het bolletje bij je maat groen dan is het leverbaar, is het oranje dan is het niet op voorraad. In ...
Het komt soms voor dat de bezorger het pakketje in het sorteercentrum al de status "bezorgd" heeft gegeven, terwijl het nog onderweg is. Dit zal waarschijnlijk binnen de komende 4 dagen gebeuren. We vragen je daarom nog even geduld te hebben. Mocht je...
Staat je vraag er niet tussen? Hulp is dichtbij! Klik onderstaand op stel je vraag en onze supportmedewerker beantwoordt je vraag razendsnel.
Stel je vraag

Garantie
Als je een artikel bij ons koopt mag je verwachten dat dit artikel goed is. Mocht er toch iets mis zijn, meld dit dan zo snel mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na aankoop aan ons via dit formulier met een foto waarop de klacht zichtbaar ...
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, heb je recht op wettelijke garantie. Dit houdt in dat je mag verwachten dat een product goed functioneert. Daarnaast kan er voor sommige producten ook fabrieksgarantie gelden, maar deze doet niets af aan je recht...
Staat je vraag er niet tussen? Hulp is dichtbij! Klik onderstaand op stel je vraag en onze supportmedewerker beantwoordt je vraag razendsnel.
Stel je vraag

Afhalen
Je kunt er ook voor kiezen om jouw bestelling op te halen bij ons magazijn in Harderwijk. Wij zullen de bestelling dan voor je klaarleggen en je een mailtje sturen als jouw bestelling afgehaald kan worden.
Als je een bestelling hebt geplaatst en bij de verzendmethode " Afhalen" hebt gekozen, dan kun je jouw bestelling de volgende dag tussen 10.00 uur en 17.00 uur bij ons afhalen in Harderwijk. Dit geldt alleen bij artikelen die op voorraad zijn. ...
Staat je vraag er niet tussen? Hulp is dichtbij! Klik onderstaand op stel je vraag en onze supportmedewerker beantwoordt je vraag razendsnel.
Stel je vraag

Betalen
Online betaal je met Ideal, Bancontact of een handmatige overboeking. In onze showroom kan je betalen met je pinpas of Apple Pay.
Nee, wij bieden geen achteraf betalen aan.
In onze winkel kan je contant betalen. Ook hebben we een betaalautomaat waar je mee kan betalen.
Zodra we je bestelling hebben ontvangen, sturen we de factuur per mail naar het opgegeven e-mailadres.
Hieronder volgen verschillende redenen waarom je nog geen orderbevestiging hebt ontvangen:
Als er geen geld is afgeschreven van je rekening, dan is de betaling niet gelukt. In dit geval kan je de bestelling opnieuw plaatsen. Bestellingen zonder succesvolle...
Heb je er voor gekozen om te betalen met een overboeking? Dan kan je het geld overmaken naar ons rekeningnummer: IBAN NL60ABNA0581385276 ten name van All4Fysio. Vermeld bij de betaling altijd het bestelnummer dat in de orderbevestiging staat.

Retourneren
Je wilt een artikel retour sturen? Dit doe je op onze retourpagina.
Gekochte artikelen kunnen binnen 14 dagen na aankoop teruggestuurd worden.
Het artikel moet ongebruikt zijn (passen mag maar dragen en gebruiken niet)
Het artikel moet in nieuwstaat zijn en mag geen gebruikssporen, beschadigingen en/of...
Als je de bestelling bij BOL.com hebt gedaan, moet je de retour aanmelden bij BOL.com in jouw BOL Account. De retourinstructies en het verzendlabel ontvang je van BOL.com. Ga naar onze retourpagina en klik op BOL.com.
Je begrijpt vast dat je een artikel niet kunt retourneren wanneer:
je het artikel hebt gebruikt / gedragen, dus wanneer het artikel gebruikssporen en/of vlekken en/of beschadigingen heeft en/of is gewassen
je het etiket / label uit het artikel hebt...
Omruilen doe je zelf, door het huidige artikel retour te sturen en zelf een nieuwe bestelling te plaatsen. Na ontvangst van het retour gestuurde artikel wordt het bedrag snel op je rekening teruggestort.
Ja, de bijdrage verzendkosten wordt vergoed, het retoursturen is wel voor je eigen rekening.
De verzendkosten voor het retoursturen zijn voor eigen rekening, tenzij het een All4Fysio huisselectie artikel betreft. Je kunt er ook voor kiezen om het artikel langs te brengen bij ons in Harderwijk. Wanneer je een artikel hebt geretourneerd (binnen...
Ja, je mag het product thuis passen zoals je dat ook in de winkel zou doen.
Staat je vraag er niet tussen? Hulp is dichtbij! Klik onderstaand op stel je vraag en onze supportmedewerker beantwoordt je vraag razendsnel.
Stel je vraag

Bestellen
Bij All4Fysio garanderen wij dat jouw bestelling via een beveiligde verbinding wordt afgehandeld. Dat betekent dat je onbezorgd kunt kopen in de shop van All4Fysio.
Als je een bestelling bij All4Fysio plaatst word je per e-mail van de bestelstatus op de hoogte gehouden. Je ontvangt een orderbevestiging waarin je jouw bestelling kunt bekijken. Als je een account hebt aangemaakt, dan kun je de bestelstatus daarnaast...
Bij All4Fysio is betalen heel eenvoudig én veilig. Je kunt betalen met iDeal of overboeking. En voor klanten uit België: wij accepteren ook Mister Cash/Bancontact.
Annuleren kan alleen als jouw bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten.
Als je jouw bestelling op werkdagen voor 21.00 uur hebt geplaatst en betaald, en het artikel op voorraad is, wordt jouw bestelling dezelfde dag verzonden.
Staat je vraag er niet tussen? Hulp is dichtbij! Klik onderstaand op stel je vraag en onze supportmedewerker beantwoordt je vraag razendsnel.
Stel je vraag

Winkel
Je kunt er ook voor kiezen om jouw bestelling op te halen bij ons magazijn in Harderwijk. Wij zullen de bestelling dan voor je klaarleggen en je een mailtje sturen als jouw bestelling afgehaald kan worden.
We zijn gevestigd in Harderwijk waar je op afspraak welkom bent. Om er zeker van te zijn dat we iemand beschikbaar voor je hebben moet je van tevoren online een afspraak inplannen.Maak nu online een afspraak
Wij zijn op afspraak geopend van 10 uur tot 17 uur.